Logo Nordbyskolen

SFO

SFO’en er en del af skolen. Skolelederen har det overordnede ledelsesmæssige ansvar. Den daglige ledelse varetages af SFO-leder Birgitte Winther.

SFO er placeret på samme adresse som Nordbyskolen og deler lokaler med indskolingen. SFO er for alle, og taksten er ens, uanset om det er i SFO eller "Klub".

I SFO er der et stort fællesrum, hvor der kan laves diverse aktiviteter. Derudover benyttes klasseværelserne, lokaler på faggangen og Multisalen. Vi har gode ude arealer med bl.a. legeplads, bålhytter, boldbaner og cykelbane. I gå afstand ligger Bangsebroskoven.

Fra 1. december vil elever fra 3. klasse og opefter have hjemområde i "Klubben" på skolens faggang.

Indmeldelse og udmeldelse kan ske på digital pladsanvisning eller ved skriftlig henvendelse på mail til: bwj@guldborgsund.dk eller nordbyskolen@guldborgsund.dk.

Udmeldelse kan ske til den 1. i måneden, og der er 1 måneds opsigelse.

Der ydes søskenderabat og økonomisk friplads søges i Guldborgsund kommune, Borgerservice.

Mål og indholdsbeskrivelse januar 2024.pdf

Shape Created with Sketch.